Skit... IGEN

Först skrev jag ihop något SJUKT bra för att göra en namninsamling för att bevara Roslagsvargen - det sket sig när jag sparade och allt klokt, smart, bra och välformulerat jag skrivit raderades. Sen skrev jag ett inlägg HÄR i ren grrr-illska - och igen med så otroligt välformulerade och genomtänkta tankar... Vad tror ni hände? Jag tryckte på knappen "Spara & publicera" - fick "external error" eller nåt sånt och även de orden spolades bort...

Nu tyar jag inte mer för ikväll - har just droppat ögonen igen (varannan timme) för min regnbågshinneinflammation och pallar inte att leta runt bland tangenterna IGEN (det är lite mörkt med solbrillor så jag ser inte knapparna...) Gör ett nytt försök i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0