På tal om...


... att inte vilja vara med på bild: det gillar ju inte jag heller! Jag står ju så mycket hellre på den trygga sidan av linsen, dvs bakom kameran (där jag däremot trivs alldeles förträffligt). Nåväl, i lördags var i alla fall jag tillsammans med tre goda kompisar in till stan och slog på stort i en fotostudio! Och ovan är resultatet. Jag tycker det är lika obehagligt att se mig själv på bild som det är märkligt att höra sig själv inspelad :-) Men jag blev väldigt inspirerad - nu ska jag göra en egen studio hemma! Stackars världens bästa sambo... *hahaha*


Kommentarer
Postat av: Pippilotta

Det vet du att vi kommer gilla, eller iaf JAG - som gillar att va på "framför" kameran

2008-11-06 @ 17:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0